Saneian, Zahra, Tabatabai-Nasab, seyed mohammad. (1401). Typology of Iranian Consumers based on Values System and Lifestyles: A Clustering Method. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(3), 71-82. doi: 10.30495/jsm.2022.1961769.1666
Zahra Sadat Saneian; seyed mohammad Tabatabai-Nasab. "Typology of Iranian Consumers based on Values System and Lifestyles: A Clustering Method". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 3, 1401, 71-82. doi: 10.30495/jsm.2022.1961769.1666
Saneian, Zahra, Tabatabai-Nasab, seyed mohammad. (1401). 'Typology of Iranian Consumers based on Values System and Lifestyles: A Clustering Method', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(3), pp. 71-82. doi: 10.30495/jsm.2022.1961769.1666
Saneian, Zahra, Tabatabai-Nasab, seyed mohammad. Typology of Iranian Consumers based on Values System and Lifestyles: A Clustering Method. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 8(3): 71-82. doi: 10.30495/jsm.2022.1961769.1666


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب