نعمت, میثم, درودی, هما, بازرگانی, مهدی. (1401). بررسی رابطه ارزیابی محصولات و پذیرش اعتماد توسط مصرف کننده بر قصد خرید مجدد در محیط تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: سایت‌ دیجی کالا). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(3), 41-51.
میثم نعمت; هما درودی; مهدی بازرگانی. "بررسی رابطه ارزیابی محصولات و پذیرش اعتماد توسط مصرف کننده بر قصد خرید مجدد در محیط تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: سایت‌ دیجی کالا)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 3, 1401, 41-51.
نعمت, میثم, درودی, هما, بازرگانی, مهدی. (1401). 'بررسی رابطه ارزیابی محصولات و پذیرش اعتماد توسط مصرف کننده بر قصد خرید مجدد در محیط تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: سایت‌ دیجی کالا)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(3), pp. 41-51.
نعمت, میثم, درودی, هما, بازرگانی, مهدی. بررسی رابطه ارزیابی محصولات و پذیرش اعتماد توسط مصرف کننده بر قصد خرید مجدد در محیط تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: سایت‌ دیجی کالا). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 3(3): 41-51.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب