عقبائی, فرشته, رضائیان, علی, الوانی, سید مهدی, هاشمی, سید ذبیح الله. (1401). سودآوری مالی با تعیین الگوی روابط بین عوامل موثر بر فرهنگ مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی (مورد مطالعه : بانک ملت). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(60), 45-68. doi: 10.30495/fed.2022.697604
فرشته عقبائی; علی رضائیان; سید مهدی الوانی; سید ذبیح الله هاشمی. "سودآوری مالی با تعیین الگوی روابط بین عوامل موثر بر فرهنگ مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی (مورد مطالعه : بانک ملت)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16, 60, 1401, 45-68. doi: 10.30495/fed.2022.697604
عقبائی, فرشته, رضائیان, علی, الوانی, سید مهدی, هاشمی, سید ذبیح الله. (1401). 'سودآوری مالی با تعیین الگوی روابط بین عوامل موثر بر فرهنگ مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی (مورد مطالعه : بانک ملت)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(60), pp. 45-68. doi: 10.30495/fed.2022.697604
عقبائی, فرشته, رضائیان, علی, الوانی, سید مهدی, هاشمی, سید ذبیح الله. سودآوری مالی با تعیین الگوی روابط بین عوامل موثر بر فرهنگ مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی (مورد مطالعه : بانک ملت). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 16(60): 45-68. doi: 10.30495/fed.2022.697604


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب