بهاری, جعفر, بهاری, شهلا, بذله, مرجان. (1401). تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی شهر تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), -.
جعفر بهاری; شهلا بهاری; مرجان بذله. "تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی شهر تبریز)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, , , 1401, -.
بهاری, جعفر, بهاری, شهلا, بذله, مرجان. (1401). 'تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی شهر تبریز)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), pp. -.
بهاری, جعفر, بهاری, شهلا, بذله, مرجان. تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی شهر تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; (): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب