بهرامی, محمد, یاری زنگنه, مرضیه. (1402). بررسی عوامل مؤثر بر کاربست ابعاد بازاریابی اینترنتی از دیدگاه مدیران و کارکنان شرکت فرآورده‌های لبنی رامک. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(60), -.
محمد بهرامی; مرضیه یاری زنگنه. "بررسی عوامل مؤثر بر کاربست ابعاد بازاریابی اینترنتی از دیدگاه مدیران و کارکنان شرکت فرآورده‌های لبنی رامک". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16, 60, 1402, -.
بهرامی, محمد, یاری زنگنه, مرضیه. (1402). 'بررسی عوامل مؤثر بر کاربست ابعاد بازاریابی اینترنتی از دیدگاه مدیران و کارکنان شرکت فرآورده‌های لبنی رامک', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(60), pp. -.
بهرامی, محمد, یاری زنگنه, مرضیه. بررسی عوامل مؤثر بر کاربست ابعاد بازاریابی اینترنتی از دیدگاه مدیران و کارکنان شرکت فرآورده‌های لبنی رامک. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 16(60): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب