نامنی, وحید, خیری, بهرام, علیقلی, منصوره. (1402). طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(57), 51-67.
وحید نامنی; بهرام خیری; منصوره علیقلی. "طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 57, 1402, 51-67.
نامنی, وحید, خیری, بهرام, علیقلی, منصوره. (1402). 'طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(57), pp. 51-67.
نامنی, وحید, خیری, بهرام, علیقلی, منصوره. طراحی مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقاء برند (مورد مطالعه: شرکت پاکسان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 15(57): 51-67.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب