حاجی پور, حسین. (1401). بررسی فقهی اقناع مخاطب در رسانه‌های جمعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(61), -.
حسین حاجی پور. "بررسی فقهی اقناع مخاطب در رسانه‌های جمعی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 61, 1401, -.
حاجی پور, حسین. (1401). 'بررسی فقهی اقناع مخاطب در رسانه‌های جمعی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(61), pp. -.
حاجی پور, حسین. بررسی فقهی اقناع مخاطب در رسانه‌های جمعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 15(61): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب