بهاری, جعفر, کروبی, مهدی, بهاری, شهلا, بذله, مرجان. (1402). تأثیر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری با تاکید بر نقش واسط کیفیت خدمات، ارزش درک شده و اعتماد در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل های پنج ستاره شهر تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 19(42), 76-95. doi: 1105
جعفر بهاری; مهدی کروبی; شهلا بهاری; مرجان بذله. "تأثیر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری با تاکید بر نقش واسط کیفیت خدمات، ارزش درک شده و اعتماد در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل های پنج ستاره شهر تبریز)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 19, 42, 1402, 76-95. doi: 1105
بهاری, جعفر, کروبی, مهدی, بهاری, شهلا, بذله, مرجان. (1402). 'تأثیر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری با تاکید بر نقش واسط کیفیت خدمات، ارزش درک شده و اعتماد در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل های پنج ستاره شهر تبریز)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 19(42), pp. 76-95. doi: 1105
بهاری, جعفر, کروبی, مهدی, بهاری, شهلا, بذله, مرجان. تأثیر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری با تاکید بر نقش واسط کیفیت خدمات، ارزش درک شده و اعتماد در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل های پنج ستاره شهر تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 19(42): 76-95. doi: 1105


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب