بدیعی, حسین, رضازاده, روح اله, کاشفی, فرزانه. (1393). ارزیابی ارزش کل ادراک شده مشتری ازدیدگاه ارزش اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(16), 42-59.
حسین بدیعی; روح اله رضازاده; فرزانه کاشفی. "ارزیابی ارزش کل ادراک شده مشتری ازدیدگاه ارزش اجتماعی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 16, 1393, 42-59.
بدیعی, حسین, رضازاده, روح اله, کاشفی, فرزانه. (1393). 'ارزیابی ارزش کل ادراک شده مشتری ازدیدگاه ارزش اجتماعی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(16), pp. 42-59.
بدیعی, حسین, رضازاده, روح اله, کاشفی, فرزانه. ارزیابی ارزش کل ادراک شده مشتری ازدیدگاه ارزش اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 5(16): 42-59.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب