آندرواژ, لیلا, سنجوری, آزاده, مرزوق پور, ندا, نجفی, محسن. (1402). طراحی مدل بازاریابی رسانه‌اجتماعی با تاکید بر عوامل اقتصادی و مذهب در فروشگاه‌های‌زنجیره‌ای خرده فروشی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), 45-60.
لیلا آندرواژ; آزاده سنجوری; ندا مرزوق پور; محسن نجفی. "طراحی مدل بازاریابی رسانه‌اجتماعی با تاکید بر عوامل اقتصادی و مذهب در فروشگاه‌های‌زنجیره‌ای خرده فروشی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 2, 1402, 45-60.
آندرواژ, لیلا, سنجوری, آزاده, مرزوق پور, ندا, نجفی, محسن. (1402). 'طراحی مدل بازاریابی رسانه‌اجتماعی با تاکید بر عوامل اقتصادی و مذهب در فروشگاه‌های‌زنجیره‌ای خرده فروشی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), pp. 45-60.
آندرواژ, لیلا, سنجوری, آزاده, مرزوق پور, ندا, نجفی, محسن. طراحی مدل بازاریابی رسانه‌اجتماعی با تاکید بر عوامل اقتصادی و مذهب در فروشگاه‌های‌زنجیره‌ای خرده فروشی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 1(2): 45-60.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب