افلاکی ناصری, مریم, زربخش بحری, محمدرضا, ابوالقاسمی, شهنام, تیزدست, طاهر. (1402). مقایسه تاثیرآموزش مفاهیم ذهن خوانی و درمان پاسخ محور بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال طیف اوتیسم. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 24(1), 38-52. doi: 10.30486/jsrp.2022.1933811.3054
مریم افلاکی ناصری; محمدرضا زربخش بحری; شهنام ابوالقاسمی; طاهر تیزدست. "مقایسه تاثیرآموزش مفاهیم ذهن خوانی و درمان پاسخ محور بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال طیف اوتیسم". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 24, 1, 1402, 38-52. doi: 10.30486/jsrp.2022.1933811.3054
افلاکی ناصری, مریم, زربخش بحری, محمدرضا, ابوالقاسمی, شهنام, تیزدست, طاهر. (1402). 'مقایسه تاثیرآموزش مفاهیم ذهن خوانی و درمان پاسخ محور بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال طیف اوتیسم', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 24(1), pp. 38-52. doi: 10.30486/jsrp.2022.1933811.3054
افلاکی ناصری, مریم, زربخش بحری, محمدرضا, ابوالقاسمی, شهنام, تیزدست, طاهر. مقایسه تاثیرآموزش مفاهیم ذهن خوانی و درمان پاسخ محور بر کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال طیف اوتیسم. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 24(1): 38-52. doi: 10.30486/jsrp.2022.1933811.3054


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب