ترک زاده آرانی, زهرا, جعفری هرندی, رضا, بهرامی, سوسن. (1402). مدل ساختاری از روابط بین هویت تحصیلی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری راهبردهای یادگیری خودتنظیم و باورهای انگیزشی در دانش‌آموزان دختر متوسطه‌ی دوم. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 24(1), 187-207. doi: 10.30486/jsrp.2021.1877706.2030
زهرا ترک زاده آرانی; رضا جعفری هرندی; سوسن بهرامی. "مدل ساختاری از روابط بین هویت تحصیلی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری راهبردهای یادگیری خودتنظیم و باورهای انگیزشی در دانش‌آموزان دختر متوسطه‌ی دوم". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 24, 1, 1402, 187-207. doi: 10.30486/jsrp.2021.1877706.2030
ترک زاده آرانی, زهرا, جعفری هرندی, رضا, بهرامی, سوسن. (1402). 'مدل ساختاری از روابط بین هویت تحصیلی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری راهبردهای یادگیری خودتنظیم و باورهای انگیزشی در دانش‌آموزان دختر متوسطه‌ی دوم', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 24(1), pp. 187-207. doi: 10.30486/jsrp.2021.1877706.2030
ترک زاده آرانی, زهرا, جعفری هرندی, رضا, بهرامی, سوسن. مدل ساختاری از روابط بین هویت تحصیلی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری راهبردهای یادگیری خودتنظیم و باورهای انگیزشی در دانش‌آموزان دختر متوسطه‌ی دوم. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 24(1): 187-207. doi: 10.30486/jsrp.2021.1877706.2030


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب