حاتم پور, شادی, تجلی, پریسا. (1401). اثر بخشی برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه ذهن در مهارت ها ی اجتماعی دانش آموزان دارای ناتوانی های هوشی تحولی آموزش پذیر. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(53), 22-41. doi: 10.30495/sbq.2022.704253
شادی حاتم پور; پریسا تجلی. "اثر بخشی برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه ذهن در مهارت ها ی اجتماعی دانش آموزان دارای ناتوانی های هوشی تحولی آموزش پذیر". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 53, 1401, 22-41. doi: 10.30495/sbq.2022.704253
حاتم پور, شادی, تجلی, پریسا. (1401). 'اثر بخشی برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه ذهن در مهارت ها ی اجتماعی دانش آموزان دارای ناتوانی های هوشی تحولی آموزش پذیر', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(53), pp. 22-41. doi: 10.30495/sbq.2022.704253
حاتم پور, شادی, تجلی, پریسا. اثر بخشی برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه ذهن در مهارت ها ی اجتماعی دانش آموزان دارای ناتوانی های هوشی تحولی آموزش پذیر. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1401; 14(53): 22-41. doi: 10.30495/sbq.2022.704253


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب