سلیمانی, مجید, قدم پور, عزت اله, عباسی, محمد. (1402). اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هویت تحصیلی موفق بر استرس تحصیلی و سازگاری تحصیلی همراه با مرحله پیگیری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(62), 181-204. doi: 10.30495/jinev.2023.1990970.2903
مجید سلیمانی; عزت اله قدم پور; محمد عباسی. "اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هویت تحصیلی موفق بر استرس تحصیلی و سازگاری تحصیلی همراه با مرحله پیگیری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16, 62, 1402, 181-204. doi: 10.30495/jinev.2023.1990970.2903
سلیمانی, مجید, قدم پور, عزت اله, عباسی, محمد. (1402). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هویت تحصیلی موفق بر استرس تحصیلی و سازگاری تحصیلی همراه با مرحله پیگیری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(62), pp. 181-204. doi: 10.30495/jinev.2023.1990970.2903
سلیمانی, مجید, قدم پور, عزت اله, عباسی, محمد. اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هویت تحصیلی موفق بر استرس تحصیلی و سازگاری تحصیلی همراه با مرحله پیگیری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 16(62): 181-204. doi: 10.30495/jinev.2023.1990970.2903


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب