خسروی, انور. (1402). راهبردهای متنوع سازی محصولات شرکت بیمه نوین با کاربرد تئوری فضای محصول. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18(64), 66-78. doi: 10.30495/imj.2023.1973174.1810
انور خسروی. "راهبردهای متنوع سازی محصولات شرکت بیمه نوین با کاربرد تئوری فضای محصول". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18, 64, 1402, 66-78. doi: 10.30495/imj.2023.1973174.1810
خسروی, انور. (1402). 'راهبردهای متنوع سازی محصولات شرکت بیمه نوین با کاربرد تئوری فضای محصول', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18(64), pp. 66-78. doi: 10.30495/imj.2023.1973174.1810
خسروی, انور. راهبردهای متنوع سازی محصولات شرکت بیمه نوین با کاربرد تئوری فضای محصول. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 18(64): 66-78. doi: 10.30495/imj.2023.1973174.1810


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب