جهانشاهی, پیمان, رحیم پور, امیر, شهرابی, بهزاد. (1402). تاثیر عوامل شخصیتی اینفلوئنسرمارکتینگ بر مخاطبان رسانه های اجتماعی (مطالعه موردی: صنعت نشر دیجیتال). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18(56), -.
پیمان جهانشاهی; امیر رحیم پور; بهزاد شهرابی. "تاثیر عوامل شخصیتی اینفلوئنسرمارکتینگ بر مخاطبان رسانه های اجتماعی (مطالعه موردی: صنعت نشر دیجیتال)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18, 56, 1402, -.
جهانشاهی, پیمان, رحیم پور, امیر, شهرابی, بهزاد. (1402). 'تاثیر عوامل شخصیتی اینفلوئنسرمارکتینگ بر مخاطبان رسانه های اجتماعی (مطالعه موردی: صنعت نشر دیجیتال)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 18(56), pp. -.
جهانشاهی, پیمان, رحیم پور, امیر, شهرابی, بهزاد. تاثیر عوامل شخصیتی اینفلوئنسرمارکتینگ بر مخاطبان رسانه های اجتماعی (مطالعه موردی: صنعت نشر دیجیتال). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 18(56): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب