Sadeqi-Arani, Zahra, Roozmand, Omid. (1403). A Review of Three Decades Using Agent-Based Modelling and Simulation in Marketing and Consumer Behavior. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(2), 257-273. doi: 10.22094/joie.2023.1991052.2087
Zahra Sadeqi-Arani; Omid Roozmand. "A Review of Three Decades Using Agent-Based Modelling and Simulation in Marketing and Consumer Behavior". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16, 2, 1403, 257-273. doi: 10.22094/joie.2023.1991052.2087
Sadeqi-Arani, Zahra, Roozmand, Omid. (1403). 'A Review of Three Decades Using Agent-Based Modelling and Simulation in Marketing and Consumer Behavior', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(2), pp. 257-273. doi: 10.22094/joie.2023.1991052.2087
Sadeqi-Arani, Zahra, Roozmand, Omid. A Review of Three Decades Using Agent-Based Modelling and Simulation in Marketing and Consumer Behavior. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1403; 16(2): 257-273. doi: 10.22094/joie.2023.1991052.2087


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب