Molaei, Asghar, Ketabollahi, Kasra. (1402). Explaining the Pattern of Identifying Urban Brands in the Direction of Developing Culture-based Tourism )Case study: Tabriz City). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), -. doi: 10.22094/soij.2023.1997334.1575
Asghar Molaei; Kasra Ketabollahi. "Explaining the Pattern of Identifying Urban Brands in the Direction of Developing Culture-based Tourism )Case study: Tabriz City)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, , , 1402, -. doi: 10.22094/soij.2023.1997334.1575
Molaei, Asghar, Ketabollahi, Kasra. (1402). 'Explaining the Pattern of Identifying Urban Brands in the Direction of Developing Culture-based Tourism )Case study: Tabriz City)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, (), pp. -. doi: 10.22094/soij.2023.1997334.1575
Molaei, Asghar, Ketabollahi, Kasra. Explaining the Pattern of Identifying Urban Brands in the Direction of Developing Culture-based Tourism )Case study: Tabriz City). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; (): -. doi: 10.22094/soij.2023.1997334.1575


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب