اکوان, فرناز, کلانتری, مهرداد. (1402). اثربخشی آموزش مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر افزایش علائم خودکنترلی در کودکان 8-6 ساله مبتلا به اختلال نارسایی توجه ـ بیش فعالی: پژوهش مورد منفرد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 24(3), 108-121. doi: 10.30486/jsrp.2022.1948378.3299
فرناز اکوان; مهرداد کلانتری. "اثربخشی آموزش مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر افزایش علائم خودکنترلی در کودکان 8-6 ساله مبتلا به اختلال نارسایی توجه ـ بیش فعالی: پژوهش مورد منفرد". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 24, 3, 1402, 108-121. doi: 10.30486/jsrp.2022.1948378.3299
اکوان, فرناز, کلانتری, مهرداد. (1402). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر افزایش علائم خودکنترلی در کودکان 8-6 ساله مبتلا به اختلال نارسایی توجه ـ بیش فعالی: پژوهش مورد منفرد', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 24(3), pp. 108-121. doi: 10.30486/jsrp.2022.1948378.3299
اکوان, فرناز, کلانتری, مهرداد. اثربخشی آموزش مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر افزایش علائم خودکنترلی در کودکان 8-6 ساله مبتلا به اختلال نارسایی توجه ـ بیش فعالی: پژوهش مورد منفرد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 24(3): 108-121. doi: 10.30486/jsrp.2022.1948378.3299


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب