یگانه پیش کناری, علی, عصاره, علیرضا, صفرنواده, مریم, آرمند, محمد. (1402). شناسایی راهبردهای یادگیری از منظر فراشناختی و بررسی اثر آن بر خودکارآمدی تحصیلی، اهمال‌کاری و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه در دوره بیماری کرونا. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(2), 75-92. doi: 10.30495/jcdepr.2023.708756
علی یگانه پیش کناری; علیرضا عصاره; مریم صفرنواده; محمد آرمند. "شناسایی راهبردهای یادگیری از منظر فراشناختی و بررسی اثر آن بر خودکارآمدی تحصیلی، اهمال‌کاری و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه در دوره بیماری کرونا". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 2, 1402, 75-92. doi: 10.30495/jcdepr.2023.708756
یگانه پیش کناری, علی, عصاره, علیرضا, صفرنواده, مریم, آرمند, محمد. (1402). 'شناسایی راهبردهای یادگیری از منظر فراشناختی و بررسی اثر آن بر خودکارآمدی تحصیلی، اهمال‌کاری و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه در دوره بیماری کرونا', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(2), pp. 75-92. doi: 10.30495/jcdepr.2023.708756
یگانه پیش کناری, علی, عصاره, علیرضا, صفرنواده, مریم, آرمند, محمد. شناسایی راهبردهای یادگیری از منظر فراشناختی و بررسی اثر آن بر خودکارآمدی تحصیلی، اهمال‌کاری و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه در دوره بیماری کرونا. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 13(2): 75-92. doi: 10.30495/jcdepr.2023.708756


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب