کسرائیان, علیرضا, راه چمنی, احمد, پورنجف زاده اردکانی, محمدباقر. (1402). بررسی مولفه های بازاریابی اسلامی مبتنی بر بعد محصول در کسب و کارهای الکترونیک از دیدگاه مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), 89-107.
علیرضا کسرائیان; احمد راه چمنی; محمدباقر پورنجف زاده اردکانی. "بررسی مولفه های بازاریابی اسلامی مبتنی بر بعد محصول در کسب و کارهای الکترونیک از دیدگاه مشتری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 3, 1402, 89-107.
کسرائیان, علیرضا, راه چمنی, احمد, پورنجف زاده اردکانی, محمدباقر. (1402). 'بررسی مولفه های بازاریابی اسلامی مبتنی بر بعد محصول در کسب و کارهای الکترونیک از دیدگاه مشتری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(3), pp. 89-107.
کسرائیان, علیرضا, راه چمنی, احمد, پورنجف زاده اردکانی, محمدباقر. بررسی مولفه های بازاریابی اسلامی مبتنی بر بعد محصول در کسب و کارهای الکترونیک از دیدگاه مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 1(3): 89-107.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب