. (1402). ارتباط عشق به برند و خرید آنی مشتریان ورزشی با میانجی گری تمایل به مصرف لذت‌گرایانه در بازیکنان لیگ برتر بسکتبال ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(49), 13-34.
. "ارتباط عشق به برند و خرید آنی مشتریان ورزشی با میانجی گری تمایل به مصرف لذت‌گرایانه در بازیکنان لیگ برتر بسکتبال ایران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 49, 1402, 13-34.
. (1402). 'ارتباط عشق به برند و خرید آنی مشتریان ورزشی با میانجی گری تمایل به مصرف لذت‌گرایانه در بازیکنان لیگ برتر بسکتبال ایران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(49), pp. 13-34.
. ارتباط عشق به برند و خرید آنی مشتریان ورزشی با میانجی گری تمایل به مصرف لذت‌گرایانه در بازیکنان لیگ برتر بسکتبال ایران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 15(49): 13-34.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب