1.

بررسی کارکرد رسانه نوشتاری در ایجاد و گسترش پوپولیسم در ایران سال 1387 (مطالعه موردی روزنامه‌های اعتماد ملی و کیهان)

صفحه 1-32
صادق زیبا کلام؛ محمد سلطانی فر؛ انی میرزا خانیان

2.

بررسی دیدگاههای اساتید علوم اجتماعی نسبت به نقش رسانه‌های دیداری (تلویزیون، ماهواره و اینترنت) در فرآیند جهانی شدن با تأکید بر سیاست‌های فرهنگی ایران

صفحه 33-60
سید وحید عقیلی؛ .... دلاور؛ هانیه برادران

3.

بررسی نقش رسانه‌های جمعی در شکل‌گیری سرمایه اجتماعی در بین شهروندان یزد

صفحه 61-96
محمد رضا رسولی؛ داود پاک نیت

4.

بررسی نقش و تأثیرات استفاده از تلفن همراه بر دختران دانش‌آموز دبیرستانی

صفحه 95-118
صدیقه ببران؛ مهرنوش سادات اخوان طباطبایی

5.

بررسی میزان اثربخشی تبلیغات پست‌بانک در میان مشتریان خود در شهر تهران

صفحه 119-138
عبد الرضا شاه محمدی؛ علی میرزائی پور

6.

بررسی نقش وسایل ارتباط جمعی (نشریات، رادیو و تلویزیون) در اشاعه فرهنگ ورزش همگانی

صفحه 139-167
نوشین اقاجانی؛ پریچهر نادری نژاد

7.

نگاهی به نقش خبری رسانه ملی در گرایش کارشناسان ارتباطات به اخبار و گزارش‌های رسانه‌های خارجی در انتخابات دهم ریاست‌جمهوری

صفحه 169-192
علی گرانمایه پور؛ محمد رضا نوروز پور

8.

تصویر زن در فیلم های نخبه گرا و عامه پسند دهه هفتاد سینمای ایران

صفحه 193-225
تژا میر فخرایی؛ اسماعیل فتحی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب