1.

بررسی عوامل مؤثر بر رفتاربدبینانه(منفی) مصرف کنندگان

بهرام خیری؛ مولود سادات فرازنده مهر؛ حامد رضی پور

2.

بررسی ادراک مشتریان از امنیت و اعتماد در مدیریت سیستم‌های پرداخت الکترونیکی(مورد کاوی : مؤسسات مالی اعتباری شهر تهران)

عباس صالح اردستانی؛ شادی سراج هاشمی

3.

تبیین رابطه بین بهبود مستمر با تعهد سازمانی

سید محسن علامه؛ محمود دانیالی ده حوض؛ حسین منصوری

4.

بررسی واکنش مصرف کننده در برابر استراتژی گسترش برند

بهرام خیری؛ محمد سعید زمانی

5.

بررسی رابطه بین سبکهای رهبری تحول آفرین، تبادلی و عدم ملاحظه

علی اصغر حیات؛ مصطفی عزیزی شمامی؛ حاتم فرجی؛ مسلم ملکی حسنوند

6.

بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در بخش خدمات ارتباطی

وحید پریچهر؛ حمیدرضا سعیدنیا

7.

بررسی تاثیر سنجش عملکرد کارکنان با استفاده از رویکردهای روانشناسی بر توسعه ظرفیت‌های انسانی و استعدادیابی

نوشین ایزد پناه؛ حسین صفرزاده

8.

بررسی نقش علایم تجاری و سایر عوامل موثر بر وفاداری مشتری

وحیدرضا میراثی؛ فرشاد تقوی پور بنام


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب