1.

دلبستگی ادراک شده دوران کودکی، کنش‌وری خانواده و مقابله مذهبی

صفحه 221-234
فاطمه شهابی‌زاده؛ محمد‌علی مظاهری

2.

مهارتهای بنیادی در کودکان دارای ناتوانی ریاضی و ناتوانی توأم ریاضی و خواندن

صفحه 235-245
انوشه امین‌زاده؛ حمیدرضا حسن‌آبادی

3.

اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری و بازآموزی اسنادی بر حل مسئله ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی هوش تحولی

صفحه 247-255
محمد عاشوری؛ معصومه پورمحمدرضای تجریشی؛ سیده سمیه جلیل آبکنار؛ جمال عاشوری

4.

نقش راهبردهای نظم‌دهی شناختی هیجان و سلامت عمومی در ناگویی خلقی

صفحه 257-267
علی عیسی‌زادگان؛ جلیل فتح‌آبادی

5.

اثربخشی آموزش مدیریت رفتار بر تنیدگی والدینی مادران کودکان درخودمانده

صفحه 269-277
کارینه طهماسیان؛ راضیه خرم‌آبادی؛ نرگس چیمه

6.

فرسودگی شغلی میانسالی: یک رویداد تحولی بالقوه

صفحه 279-289
علی احمدی ازغندی؛ مهناز علی اکبری دهکردی؛ علی حسینائی

7.

تغییرناپذیری ساختار عاملی سیاهه تنیدگی ناشی از انتظارهای تحصیلی در دانش‌آموزان تیز هوش و غیرتیزهوش

صفحه 291-303
مونا ملکیان جبلی؛ امید شکری

8.

رابطه سبک دلبستگی و شیوه‌های والدگری ادراک شده با تجربیات معنوی و اعمال مذهبی

صفحه 305-313
حمیدرضا زرین‌کلک؛ سعید طباطبایی برزوکی

9.

هویتی نو برای پژوهش‌های هویت: رهنمودهایی برای بسط و تمرکز مجدد بر ادبیات پژوهشی هویت

صفحه 314-316
زهره مجدآبادی فراهانی

10.

اینترنت و نوجوانان

صفحه 317-318
زهره صیادپور

11.

نظریه روان‌شناختی اسپینوزا (قسمت اوّل): نفس

صفحه 319-322
محمدتقی دلخموش

12.

مسیرهای دستیابی به شبکه‌ها، انجمن‌ها و منابع علمی روان‌شناختی

صفحه 323-323
جمیله کلانتری خاندانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب