1.

راهبردهای عملیات جمع در دانش آموزان اول ابتدایی: یک مطالعه تجربی

صفحه 111-121
پریرخ دادستان؛ لاله وحیدی؛ فرهاد شقاقی

2.

کمال‌گرایی و سلامت جسمانی: اثر واسطه ای عواطف مثبت و منفی

صفحه 123-136
محمد علی بشارت؛ علی عسگری؛ سیده زهرا علی بخشی؛ علی اکبر موحدی نسب

3.

اثربخشی آموزش مدیریت خشم بر ابراز و مهار خشم والدین

صفحه 137-146
محسن شکوهی یکتا؛ نیره زمانی؛ اکرم پرند؛ سعید اکبری زردخانه

4.

ویژگیهای روان سنجی فرم کوتاه سیاهه حل مسئله اجتماعی

صفحه 147-154
علی اصغر بیانی؛ علی بیانی

5.

خلاقیت و رگه‌های شخصیت در دانشجویان

صفحه 155-164
حسین زارع؛ مژگان آگاه هریس؛ مریم بیات

6.

تفاوتهای سنی و جنسی در اضطراب اجتماعی دوره نوجوانی

صفحه 165-174
فریبرز گراوند؛ محمدحسن افضلی؛ امید شکری؛ ملیتا پاکلک؛ علی خدائی؛ سعید طولابی

7.

هوش هیجانی و خلاقیت در دانشجویان

صفحه 175-185
اعظم نوفرستی؛ فاطمه معینالغربائی

8.

رابطه ادراک تعامل اجتماعی با خطرپذیری و مهار خشم در دانشجویان

صفحه 187-191
فریبا یزدخواستی

9.

سخن سردبیر

صفحه 192-192
محمدکریم خداپناهی

10.

دستیابی به بنیان هسته ای ارزشیابی خود: مرور و رهنمودها (قسمت دوم)

صفحه 192-194
محترم نعمت طاوسی

11.

تأثیر کار، سن، مراقبت بر تغییرات جسمانی و شناختی

صفحه 195-196
زهره صیادپور

12.

حکمت خُلقی (قسمت آخر): صفات مهذب

صفحه 197-199
محمدتقی دلخموش

13.

مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمنها و منابع علمی روان شناختی

صفحه 200-200
جمیله کلانتری خاندانی

14.

تقویم مجامع ملی و بین المللی

صفحه 201-201


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب