1.

طراحی الگوی بهبود برنامه ریزی خطوط تولید با انتخاب تامین کننده مناسب و تلفیق رویکردهای موثر

صفحه 9-32

2.

اثر فروش‌گرایی و مشتری‌گرایی بر کیفیت رابطه با مشتری و حفظ مشتری در حوزه خدمات بانکی

صفحه 33-56

3.

مقایسه توان تبیین مدل های پارامتریک (اقتصادسنجی) و شبکه عصبی در سنجش میزان ارزش در معرض خطر پرتفوی شرکت های سرمایه‌گذاری برای تعیین پرتفوی مناسب

صفحه 57-82

4.

ویژگی های تجارت الکترونیک و پذیرش آن توسط مشتریان

صفحه 83-104

5.

عوامل مؤثر بر نوآوری و نقش انتظارات کارکنان از پیامدهای عملکردی و مزایای تصویری آن در بانک‌ها

صفحه 103-127

6.

عوامل موثر در تعیین محل کارخانه‌های صنایع لبنی

صفحه 128-152

7.

تأثیر انگیزه‌های لذت جویانه و ویترین‌گردی بر خرید ناگهانی

صفحه 153-178

8.

امکان سنجی پیاده‌سازی نظام مدیریت دانش دردفتر مرکزی شرکت مهندسان مشاور آبران در تهران

صفحه 179-195

9.

موقعیت استراتژیک بیمارستان‌های تابعه دانشگاه آزاد اسلامی

صفحه 197-217

10.

بررسی اثر تبلیغات بازاریابی و ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند در شرکت بیمه ایران

صفحه 219-236

11.

شناسایی و اولویت‌‌ بندی عوامل موثر بر رفتار شهروندی برندی

صفحه 237-259

12.

آرمان‌های شخصی و ترجیح نام تجاری تجملی

صفحه 261-300

13.

تاثیر هوش هیجانی و بازاریابی‌درونی بر مشتری‌گرایی و کیفیت خدمات

صفحه 301-329


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب