1.

خدمات حضوری و رضایت‌مندی استفاده‌کنندگان مطالعه موردی: مرکز اطلاعات و مدارک علمی کشاورزی

صفحه 1-16
جواد بشیری؛ عباس گیلوری؛ طیبه شهمیرزادی؛ فردین کولائیان

2.

مطالعه تحلیل هزینه - سودمندی پایگاه‌های اطلاعاتی دانشگاه محقق اردبیلی در سال 2009

صفحه 17-30
علی اکبر پور احمد؛ هادی شریف مقدم؛ عفت بنیادی

3.

تحلیل فرایندهای اصلی مدیریت زنجیره تأمین کتاب‌های فارسی در کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران

صفحه 31-46
نجلا حریری؛ مینا اسماعیلی گلسفید

4.

بررسی جریان اطلاعات در مراکز تحقیقاتی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

صفحه 47-58
علی صادق زاده وایقان؛ محمد حسن زاده

5.

دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی کشور در ریسرچ‌گیت: مطالعه آلتمتریکس

صفحه 59-72
محمد امین عرفانمنش؛ امیررضا اصنافی؛ هما ارشدی

6.

تحلیل شکاف کیفیت خدمات در کتابخانه‌های دانشگاه رازی

صفحه 73-86
افروز عظیمی وزیری؛ علی اکبر فامیل روحانی؛ محمود مرادی

7.

تأثیر ویژگی‌های شخصیتی دانشجویان کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش‌شناسی بر رفتار اطلاع‌یابی آنها

صفحه 87-96
فائزه فرهودی

8.

مقایسه چکیده‌‌های تولیدی علوم انسانی و اجتماعی با سایر شاخه‌های علوم در پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد واحد علوم و تحقیقات خوزستان و ارائه راه‌کارهای بهینه‌سازی (از لحاظ مطابقت بااستاندارد چکیده نویسی 214)

صفحه 97-113
فریبا نظری؛ محسن حمیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب