1.

ارزیابی درونی و برونی درون- دانشگاهی گروه آموزشی فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه تهران

صفحه 1-37
عباس بازرگان

2.

بررسی رابطه کمال گرایی با افسردگی و عملکرد تحصیلی و رابطه دو متغیر اخیر با وضعیت اجتماعی اقتصادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان

صفحه 1-25
لیلا بخشی سورشجانی

3.

انعطاف پذیری از دیدگاه روان شناسی تحولی

صفحه 1-32
مهدیه سادات خشوعی

4.

بررسی استانداردهای حرفه‌ای روسای دانشگاه‌ها به منظور ارائه چارچوب مناسب برای ارتقای کیفی مدیریت آموزش عالی

صفحه 1-34
مهدی زیرک

5.

بررسی رابطه هوش هیجانی و رضایت زناشویی

صفحه 1-13
علی اکبر سلیمانیان؛ اکرم محمدی

6.

مطالعه نیازسنجی آموزشی نظام آموزش از راه دور دانشگاه پیام نور در راستای فرصت های یکسان آموزشی از دیدگاه اعضای هیات علمی و دانشجویان

صفحه 1-20
مهران فرج‌اللهی؛ محمد‌رضا سرمدی؛ سید هاشم نعمتی

7.

شناسایی عوامل درون سازمانی مشارکت معلمان در طرح اقدام پژوهی چالشی جدید در حوزه آموزش و پرورش

صفحه 1-13
حبیب‌الله نجفی هزارجریبی؛ محمد قلی زاده

8.

میزان آگاهی معلمان دوره راهنمائی از مبانی برنامه ریزی درسی و اصول یادگیری به منظور ارائه الگوی عملی جهت ارتقای دانش و مهارتهای آنان

صفحه 1-20
احمد ولی پور؛ عزت الله نادری؛ علی شریعتمداری؛ مریم سیف نراقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب