1.

شناسایی برنامه درسی تأملی بر اساس دیدگاه متخصصان و مدرسان

صفحه 1-13
نوشین شاه بهرامی؛ مریم سیف نراقی؛ عزت اله نادری

2.

مقایسه خودکارامدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر چاق، دارای اضافه وزن و عادی در مقطع متوسطه

صفحه 14-25
عباس انیسان؛ صغری ابراهیمی قوام؛ عطاالله پورعباسی؛ رضا انسیان

3.

اثر بخشی آموزش توجه بر اساس برنامه فلچر در عملکرد خواندن دانش آموزان دختر نارساخوان کلاس سوم

صفحه 26-33
رویا چوپان زیده؛ معصومه پیروز زیجردی؛ احمد عابدی

4.

ساخت و بررسی پایایی و روایی آزمون تشخیصی املا برای دانش آموزان پایه چهارم دبستان

صفحه 34-47
بهروز کریمی

5.

اثربخشی برنامه مداخله ای ویژه کودکان طلاق بر بهبود خود پنداره و افزایش تاب آوری کودکان

صفحه 48-58
علی مشهدی؛ سیده عاطفه حسینی یزدی؛ زهرا عاصمی؛ سید علی کیمیایی

6.

آسیب شناسی مدیریت نیروی انسانی در ستاد دانشگاه علوم پزشکی مازندران براساس مدل سه شاخگی

صفحه 59-82
حسینعلی بهرام زاده؛ هوشنگ امیری؛ رامین قدیری

7.

رابطه تاب آوری و احساس تنهایی با خودکارامدی تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان بانه

صفحه 83-94
هیوا سعیدی؛ فریبرز درتاج؛ اسامه سلیمی

8.

پیش بینی اختلال خوردن فرزندان از روی مولفه های سلامت عمومی و نگرش به تغذیه مادران

صفحه 95-108
محمد رضا زربخش بحری؛ علی شهبازی؛ سحر شهری؛ لیدا شمس آذر؛ معصومه شهری؛ سولماز رهبر فرزامی حق


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب