1.

مقایسه اثربخشی آموزش فنون مبتنی بر ذهن‌آگاهی و یادگیری خودتنظیمی بر کاهش اضطراب امتحان دانشجویان دختر

صفحه 1-12
جمیله دلجو؛ سیده گل افروز رمضانی

2.

تاثیر چند رسانه ای آموزش دیکته یار بر بهبود حافظه دیداری و شنیداری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان ناتوان در یادگیری املا پایه دوم مدرسه بهزیستی شهرستان شبستر

صفحه 13-27
نسیم فرجی؛ پرویز کریمی ثانی

3.

مدل‌یابی خودناتوان‌سازی‌تحصیلی در بین دانشجویان شهر تهران

صفحه 28-42
محمد سیدصالحی؛ نورعلی فرخی

4.

تأثیر راهبردهای مقابله ای مسئله مدار بر میزان استرس مادران دارای کودکان با اختلالات یادگیری

صفحه 43-50
حسین ابراهیمی مقدم؛ لیلا یارمحمدی؛ مریم زادباقرصیقلانی؛ محمد عرب عامری

5.

مقایسه سبک های فرزند پروری، اعتیاد به اینترنت و سازگاری اجتماعی در دانش آموزان عادی و دانش آموزان خودآسیب زن

صفحه 51-63
علی افشاری؛ زینب دلپذیر

6.

تاثیر آموزش هوش هیجانی بر خرسندی زناشویی

صفحه 64-76
حسین ابراهیمی مقدم؛ امید قادری

7.

رابطه جوّ آموزشی با فرسودگی تحصیلی وکیفیت تجارب یادگیری در دانش آموزان

صفحه 77-89
سیده طیبه موسوی منزه؛ عباس قلتاش

8.

واکاوی موانع مدیریت معنوی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران

صفحه 90-98
سیده خدیجه معافی مدنی؛ ابراهیم صالحی عمران؛ ترانه عنایتی؛ رضا یوسفی سعیدآبادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب