1.

ارائه مدل ارزیابی عملکرد هوش تجاری برمبنای فرآیند تحلیل شبکه فازی

صفحه 7-38
جلال حقیقت منفرد؛ آزاده رضایی

2.

تبیین الگویی چند معیاره برای ارزیابی شرکت های دولتی ایران

صفحه 39-58
حسن گیوریان؛ فیروز دیندار فرکوش

3.

بررسی اثرات مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک رفاه (مطالعه موردی:استان کردستان)

صفحه 59-78
عادل صلواتی؛ پرویز کفچه؛ کیوان صالح پور

4.

بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی(4p) بر افزایش فروش آبگرمکن‌های تولیدی شرکت قاینار خزر

صفحه 79-106
سیروس فخیمی آذر؛ مرتضی اکبری ونه آباد؛ رضا رسولی

5.

رابطه ابعاد مختلف عدالت سازمانی با کارآفرینی سازمانی در شرکتهای کوچک

صفحه 107-124
مراد رضایی دیزگاه؛ حمید رضا علیپور؛ عسکر رحیمی دیناچالی

6.

بررسی عوامل موثر بر موفقیت انتقال تکنولوژی صنایع کمپرسور اسکرو در شرکتهای ایرانی

صفحه 125-154
مجید باقرزاده؛ جلال مفتاحی مفتاحی

7.

بررسی رابطه بین معنویت محیط کاری و رفتارهای شهروندی سازمانی در کارکنان سازمان بنیاد شهید شهر کرمان

صفحه 155-172
امین نیک پور؛ علیرضا منظری توکلی؛ سید محمدرضا حسینی نژاد

8.

تأثیر بهره‌وری نیروی کار، امنیت سرمایه‌گذاری، نرخ ارز و شرایط تجاری بر جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در ایران در شرایط ثبات و بی‌ثباتی

صفحه 173-222
کامبیز هژبر کیانی؛ محمدرضا ناهیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب