1.

رابطه بین زیر سیستم تحول سازمانی در سازمان یادگیرنده با هوش سازمانی در شرکت مخابرات استان خوزستان

صفحه 7-24
محمودآقا حسینعلی شیرازی؛ حجت طاهری گودرزی؛ اکبر قنواتی

2.

تحلیل اثربخشی سیستم‌های اطلاعات بازاریابی بر کارآمدی برنامه‌ریزی استراتژیک (مطالعه موردی بانک‌ها)

صفحه 25-52
موسی صادقی؛ محمدصادق سبحانی؛ فرج اله رهنورد

3.

مطالعه موردی رابطه مؤلفه مشتری مداری مدیریت کیفیت فراگیر با تعهد سازمانی می یر ـ آلن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه

صفحه 53-76
محمود دانیالی ده حوض؛ ایوب مردانی؛ منوچهر انصاری؛ حسین رحمانی یوشانلویی

4.

بررسی معیارها وارائه مدل انتخاب همکار تجاری در زنجیره تأمین مواد و قطعات

صفحه 77-98
حسن گیوریان؛ دکتر فیروز دیندار فرکوش

5.

مطالعه میزان توانمندی سازمان های مردم نهاد (NGO ) فعال درحوزه بهزیستی استان مازندران

صفحه 99-124
عزت الله بالوئی جامخانه؛ محمد رضا باقرزاده؛ مجتبی طبری؛ فاطمه روشن بخش

6.

نقش مدیریت در تدوین راهکارهای اثر بخش توسعه (مطالعه موردی: شهر تبریز)

صفحه 125-146
رسول درس خوان؛ محمدامین خجسته قمری؛ سید علی ثابتی

7.

بررسی رابطه بین هوش هیجانی و نوآوری سازمانی در بین مدیران بخش خصوصی و سازمان های دولتی شهر تهران

صفحه 166-147
سنجر سلاجقه؛ امین نیک پور؛ سمیه نوبری آیدیشه

8.

آسیب شناسی فرایند کارآفرینی در برنامه درسی رشته های تحصیلی دانشگاهی (مطالعه موردی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب)

صفحه 167-188
محمدعلی مجلل چوبقلو؛ رحیم عبدالله فام؛ الهام تمجیدتاش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب