1.

نقش ابزارهای تبلیغاتی در بازاریابی و جذب گردشگر مطالعه موردی استان اردبیل

صفحه 1-18

2.

مکان‌یابی پهنه‌های مستعد توسعه اکوتوریسم در نواحی روستایی با رویکرد EIA مطالعه موردی: بخش مرکزی تالش

صفحه 19-36

3.

سطح‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهر اهواز

صفحه 37-58

4.

ارزیابی پتانسیل‌های گردشگری شهری سیرجان

صفحه 59-80

5.

برآورد و سنجش رابطه اثرگذاری گردشگری با کاهش فقر در مناطق روستایی مطالعه موردی: روستاهای چنگوره و اسماعیل‌آباد- شهرستان آوج

صفحه 81-98

6.

رتبه‌بندی شهرستان‌های استان مازندران بر اساس زیرساخت‌های گردشگری با روش‌های تصمیم‌گیری چند معیاره

صفحه 99-120

7.

تدوین استراتژی گردشگری شهر نظرآباد با کاربرد مدل SWOT

صفحه 121-136

8.

اولویت‌بندی مناطق هدف توسعه گردشگری جنگ استان کردستان با بهره‌گیری از روش تحلیل سلسله مراتبی

صفحه 137-165


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب