1.

بررسی تطبیقی تعلیمی نقش‌های نمادین پرندگان در خسرو و شیرین و لیلی و مجنون

صفحه 13-34
حمید ایاز؛ احمد خاتمی

2.

بررسی صورخیال در اشعار محمود مشرف آزاد تهرانی

صفحه 35-52
ناهید علی نژاد؛ مریم شایگان

3.

بررسی عوامل بازدارندۀ وصال در منظومۀ غنایی ویس و رامین

صفحه 53-70
یاسمین آقایی مفرد؛ مسعود پاکدل

4.

تحلیل کارکرد رنگ در شعر حافظ

صفحه 71-90
کاظم نظری‌بقا؛ علی دهقان

5.

جنبه تعلیمی مقولۀ آز در شاهنامه فردوسی و بهگودگیتا

صفحه 91-114
علی اصغر رحیمی؛ کاظم دزفولیان

6.

خرابات از حقیقت تا مجاز

صفحه 115-134
علی دهقان؛ مسلم رجبی؛ جواد صدیقی لیقوان

7.

عشق از دیدگاه سنائی غزنوی و ملاصدرا

صفحه 135-152
حسین اسماعیلی؛ مهدی تدین

8.

عشق در هفت اورنگ جامی با تکیه بر یوسف و زلیخا و لیلی و مجنون وی

صفحه 153-166
ماندانا علیمی؛ سید احمد حسینی کازرونی

9.

گفت و گو و شخصیت‌پردازی نمایشی در منظومه غنایی خسرو و شیرین نظامی

صفحه 167-180
وحیده شیرکوند؛ سید احمد حسینی کازرونی

10.

مطالعة دعا و نیایش در شاهنامه فردوسی

صفحه 181-198
شمس‌ الحاجیه اردلانی

11.

مولانا و معنی انگیزی او در دیوان کبیـر به مضراب موسیقی

صفحه 199-216
عباس کی منش

12.

نقش عناصر تعلیمی در دگرگشت زبان شعر انقلاب

صفحه 217-238
سید احمد حسینی کازرونی؛ محمد رضا کمالی بانیانی

13.

یکسانی های محتوایی غزلیات و مثنوی «دستورنامه» نزاری قهستانی

صفحه 239-256
سید علی جعفری صادقی؛ سید احمد حسینی کازرونی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب