1.

ارزیابی عملکرد مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بر مبنای مدل تعالی سازمانی EFQM در سال 1389

صفحه 13-25
صادق ملکی‌آوارسین؛ بهنام طالبی؛ حسین بابازاده

2.

بررسی ارتباط نیازهای اساسی روانشناختی با هوش اجتماعی دختران و پسران دانشجو

صفحه 27-43
سیدداود حسینی‌نسب؛ غلامرضا گل‌محمدنژاد؛ المیرا اکبری‌حقیقت

3.

تبیین رابطه مهارت‌های مدیریتی مدیران با جو سازمانی مدارس و رضایت شغلی معلمان از دیدگاه معلمان

صفحه 45-73
جواد ایمانی

4.

رابطه بین هوش‌های چندگانه و ویژگی‌های شخصیتی با رویکردهای یادگیری راهبردی، سطحی و عمقی دانشجویان

صفحه 75-94
اکبر رضایی؛ جواد مصرآبادی؛ علی محمدزاده

5.

رابطه‌ رهبری تحولی، تعاملی و عدم مداخله با مدیریت تعارض مدیران مدارس متوسطه شهر اصفهان

صفحه 95-111
فریبا کریمی؛ لیدا شش پری

6.

عوامل محیطی و اجتماعی مؤثر در ترک تحصیل (بازماندگان از تحصیل) دانش آموزان دختر دبیرستان‌های شهرستان میاندوآب در سال تحصیلی 90-89

صفحه 113-130
علی‌نقی اقدسی؛ افسانه زینال‌فام

7.

مقایسه شیوع اضطراب آشکار در بین دانش آموزان دارای ویژگی‌های جمعیت شناختی مختلف

صفحه 131-146
نرجس خاتون موحدی‌راد؛ حجت اله اجودی؛ مریم احمدی؛ فاطمه فخارمقدم؛ مهدی اکبریان؛ عیسی مالمیر

8.

هوش هیجانی و ارتباط آن با اضطراب دانشجویان زبان انگلیسی

صفحه 147-165
Saeideh Ahangari؛ Afshin Taghizadeh


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب