1.

بررسی رابطه بین سبک‌های یادگیری و خلاقیت با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان (دختر و پسر) پایه سوم دوره متوسطه شهرستان بوکان در سال‌تحصیلی 89-1388

صفحه 7-28
الهام حسینی‌نسب؛ حامد شریفی

2.

بررسی رابطه مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده با نگرش کارآفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز نقده در سال‌تحصیلی 89-1388

صفحه 29-46
سیّدداوود حسینی‌نسب؛ اسداله خدیوی؛ عبداله موسی‌زاده

3.

ساختار عاملی مجموعه آزمون‌های استعداد چند بعدی (MAB)

صفحه 47-62
اکبر رضائی؛ بدری شاطالبی؛ زهره اسماعیلیان؛ علیرضا محسنی اژیه

4.

نقش مؤلفه‌های ارزشی (حقوقی، سیاسی و اجتماعی) بر کاهش استرس شغلی از دیدگاه کارکنان آموزش و پرورش منطقه جلگه

صفحه 63-80

5.

بررسی وضعیت مدیریت کیفیت فراگیر در دانشگاه علوم پزشکی تبریز و ارائه راهکارهای مناسب بهبود

صفحه 81-106
محمدعلی فرنیا؛ آمنه محمدپور ارمنیان

6.

هنجاریابی و تحلیل عاملی اکتشافی پرسشنامه تجدید نظر شده سنجش نگرش نسبت به مدرسه

صفحه 107-120
جواد مصرآبادی

7.

بررسی ساختار عاملی، روایی، اعتبار و هنجاریابی مقیاس ابعاد سازمان یادگیرنده در دانشگاه: مقیاس دانشگاه یادگیرنده

صفحه 121-142
محمدعلی نادی؛ ایلناز سجادیان

8.

بررسی و مقایسه اثربخشی اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی و ارزشیابی سنتی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی*

صفحه 143-152
یوسف نامور؛ اعظم راستگو؛ عباس ابوالقاسمی؛ سعید سیف‌درخشنده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب