1.

عوامل مؤثر بر عدم کاربست وسایل کمک آموزشی در جریان یاددهی - یادگیری از دیدگاه دبیران استان مازندران

صفحه 5-20
صدرالدین ستاری؛ عبدالرضا جعفرنژاد

2.

مقایسه تأثیرآموزش به کمک نرم افزارهای آموزشی و روش تدریس سنتی بر یادگیری درس ریاضی

صفحه 21-36
سعید صفاریان؛ وحید فلاح؛ سید حمزه میرحسینی

3.

شناسایی موانع و راهکارهای استفاده از قابلیت های بانک های اطلاعاتی الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی (مطالعه موردی دانشگاه اصفهان)

صفحه 37-47
نرگس کشتی آرای؛ علیرضا یوسفی؛ شهرام شهبازی

4.

تأثیر فن آوری اطلاعات و ارتباطات بر اثر بخشی و خلاقیت دبیران دبیرستان های شهر فسا

صفحه 49-62
مسلم صالحی؛ عباس قلتاش؛ اصغر آزادمهر

5.

تأثیر تصاویر گرافیکی پویا و ایستا بر یادگیری هندسه

صفحه 63-76
حسن رستگارپور؛ منیژه یداللهی

6.

تأثیر روش تدریس مبتنی بر فن آوری اطلاعات و ارتباطات در ایجاد یادگیری پایدار درس علوم تجربی سال سوم راهنمایی

صفحه 77-93
جواد سلیمانپور؛ علی خلخالی؛ لیلا رعایت کننده فلاح

7.

بررسی چگونگی کاربری دختران و پسران دانشجو از امکانات جانبی تلفن همراه

صفحه 95-128
مرتضی منطقی

8.

ترکیب فن آوری اطلاعات و منطق فازی در ارایه روشی نوین برای ارزشیابی آموزشی (مطالعه موردی تدریس ریاضیات)

صفحه 129-146
سعید آیت؛ الهام حری نجف آبادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب