1.

بررسی میزان استفاده نابینایان ایران از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات جهت تأمین نیازهای اطلاعاتی

صفحه 5-21
حسن صیامیان؛ محمد حسن‌زاده؛ فاطمه نوشین فرد؛ نجلا حریری

2.

تأثیر محتوای الکترونیک ساخته شده بر اساس هوش‌های درون‏ فردی و بین‌فردی گاردنر، بر یادگیری دانش آموزان

صفحه 23-38
الهه بدیعی؛ مهران فرج اللهی

3.

مقایسه اثر آموزش تلفیقی با آموزش سنتی بر تفکر انتقادی و شادکامی دانش آموزان

صفحه 39-57
آزاد الله کرمی؛ اسماعیل زارعی زوارکی

4.

مقایسه تأثیر رسانه تعاملی و غیر‌تعاملی بر نوع سبک‌های یادگیری دانش‌آموزان دوره راهنمایی

صفحه 59-74
بابک حسین زاده؛ وحید فلاح؛ فاطمه یعقوبی

5.

ارزشیابی کیفیت محتوای الکترونیکی از منظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد

صفحه 75-93
مهوش کاظمی قره چه؛ مقصود امین خندقی

6.

بررسی نقش تعدیل کننده ارتباط شغلی در توسعه مدل پذیرش فن‌آوری اطلاعات در بین مروجان کشاورزی استان آذربایجان غربی

صفحه 95-115
امیر علم بیگی؛ اسماعیل آهنگری

7.

رواسازی و اعتباریابی نسخه فارسی پرسش‌نامه اضطراب رایانه دانش‌آموزان

صفحه 117-141
مهرک رحیمی؛ سمانه یدالهی

8.

پیش‌بینی روابط بین سبک های یادگیری، سبک های شناختی و پیشرفت تحصیلی در مدارس الکترونیکی

صفحه 143-155
رمضان حسن زاده؛ ثریا رمضان زاده؛ قدسیه ابراهیم پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب