1.

طراحی الگوی مفهومی برای سنجش تحصیلی دانشگاه باز و از دور

صفحه 5-26
فهیمه السادات حقیقی؛ مهران فرج‌اللهی

2.

مقایسه تأثیر یادگیری الکترونیکی مبتنی بر رویکرد سازنده‌گرایی با یادگیری مشارکتی بر عملکرد شناختی دانشجویان

صفحه 27-44
شقایق رضاپناه؛ مسعود احمدی

3.

اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مؤلفه‌ای مبتنی بر چندرسانه‌ای در یادگیری موضوعات پیچیده

صفحه 45-60
حجت دهقانزاده؛ حسن رستگارپور؛ حسین دهقانزاده

4.

شناسایی مؤلفه‌های برنامه‌درسی مبتنی بر وب بر اساس دیدگاه دبیران و کارشناسان

صفحه 61-81
اسماعیل کاظم پور؛ مریم گلشاهی؛ نوشین شاه بهرامی

5.

تشخیص عوامل سازنده گرایش به آموزش الکترونیکی در بین استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

صفحه 83-99
ماه منیر علیزاده؛ بتول فقیه آرام؛ امیرحسین مهدی زاده

6.

شناسایی و تبیین عوامل بازدارنده کاربرد فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

صفحه 101-121
فرشاد توکلی؛ محمد قاسمی؛ سید مرتضی سیدین

7.

رابطه استفاده از بازی های رایانه ای با وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه شهر بابل

صفحه 123-137
میر سعید حسینی شیروانی؛ ثمانه حاجی‌خانیان؛ سارا حاجی‌خانیان

8.

تأثیر آموزش به کمک بازی رایانه‌ای دالان سبز در افزایش یادآوری مفاهیم شیمی اول دبیرستان

صفحه 139-155
فرمند فرزین؛ مریم صباغان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب