1.

ارزیابی رابطه بین کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان (مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی)

صفحه 9-23

2.

بررسی نقش بازار‌گرایی و نوآوری خدمات بر عملکرد کسب‌و‌کار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در تهران.

صفحه 25-46

3.

تأثیر عوامل انگیزشی و درگیری ذهنی خرید مشتری در انتخاب نام و نشان تجاری در صنعت بانکداری با توجه به اثر تعدیل گیری عوامل جمعیت شناختی و آمیخته بازاریابی (مطالعه موردی: بانک ملی ایران- شهر تهران)

صفحه 47-63

4.

ارزیابی عملکرد شرکت‌های بیمه‌یی بر مبنای رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تکنیک تحلیل پوششی داده‌ها و ارائه مسیر توسعه برای شرکت‌های ناکارا

صفحه 65-82

5.

رابطه مالکیت نهادی با عملکرد مالی آتی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران و بمبئی

صفحه 83-102

6.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر امکان‌سنجی و پیاده‌سازی مدیریت استراتژیک در مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت نفت

صفحه 103-120

7.

اندازه‌گیری عملکرد مدیریت زنجیره تأمین هولدینگ دارویی سازمان تأمین اجتماعی با رویکرد منسجم کارت امتیازی متوازن/تحلیل پوششی داده‌ها

صفحه 121-139


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب