1.

سنجش و رتبه‌بندی‌ عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی با استفاده از مدل MADM

صفحه 9-20
سید جلیل میرمیران؛ سمیه دژیار

2.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر مدیریت زنجیره تأمین سبز در صنعت فراساحل با رویکرد فرآیند تحلیل شبکه‌ای (ANP) (مورد مطالعه: شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران)

صفحه 21-48
جلال حقیقت منفرد؛ فاطمه کریمی

3.

بررسی تاثیر اجرای فنی و سازمانی مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بر جذب مشتری (مطالعه موردی: بیمه ایران شهر تهران)

صفحه 49-70
مهرداد حسن زاده دوگوری؛ لیلا سیدرضوی

4.

بررسی رابطه بین نسبت درآمدهای عملیاتی بانک ها با بازده و ریسک آن‌ها طی سال های 1387 الی 1391

صفحه 71-97
بهروز قاسمی؛ مهتاب علامه

5.

بررسی تاثیر سرمایه فکری سازمانی بر بهره وری دانش در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی: معاونت رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما)

صفحه 99-108
جمشید صالحی صدقیانی؛ مریم اخوان خرازیان؛ مریم احمدی طاهری؛ امیر حاتمی

6.

ارائه مدل بازاریابی احکام اسلامی مبتنی بر اصول بازاریابی اجتماعی: رویکرد نظریه داده بنیاد

صفحه 109-137
عباس صالح اردستانی؛ محمدرضا صادقی مقدم؛ سید یاسر مهدی ابوترابی فرد

7.

نقش خلاقیت و نوآوری در تحول و تغییر سازمانی

صفحه 138-149
نصرت الله شادنوش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب