1.

تبیین جهت گیری راهبردی (اهداف، دکترین و سیاست) بازرگانی و تجارت خارجی مبتنی بر قانون اساسی و اسناد بالادستی

صفحه 9-28
یحیی آل اسحاق؛ نبی اله دهقان؛ داوود دانش جعفری؛ الیاس نادران؛ علیرضا مقدسی

2.

تحلیل عاملی شاخص‏های سازمان‏های دانش بنیان و تاثیر آن در استراتژی زنجیره تامین

صفحه 29-47
حامد رضایی؛ امیر عباس شجاعی

3.

نقش آکچوئری بر روش های تأمین مالی در طرح های مستمری سازمان تأمین اجتماعی

صفحه 48-62
محمدمهدی کافی؛ علی اسماعیل زاده مقری

4.

طراحی یک الگوی اثربخش جهت موفقیت ارائه خدمات الکترونیکی ثبت سفارش بازرگانی در بدنه دولت جمهوری اسلامی ایران

صفحه 63-75
مهدی باقری

5.

بررسی عوامل مزیتی استفاده از پالایشگاه شناور در میدان نفتی پارس جنوبی

صفحه 77-95
طهمورث سهرابی؛ حسن صفاجو؛ فاطمه سهرابی

6.

نقش نوآوری در تدوین استراتژی در صنایع بزرگ (مطالعه موردی: شرکت پارس خودرو)

صفحه 97-113
محمدجواد گل زاده؛ جمشید عدالتیان شهریاری

7.

تعیین استراتژی بهینه بازاریابی در صنعت بانکی با رویکرد ترکیبی ANP و TOPSIS (مورد مطالعه: بانک صادرات)

صفحه 115-131
سید کامران نوربخش؛ رضا مداین


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب