1.

شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش سازمانی بارویکرد مدل سازی تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه ادارات مرکزی بانک مسکن)

صفحه 1-21
علیرضا عدلی؛ طهمورث سهرابی

2.

بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران)

صفحه 23-39
هرمز مهرانی؛ منصوره صادقی

3.

بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمانها و ادارات دولتی ( مطالعه موردی شهرستان ایلام)

صفحه 41-57
ناصر آزاد؛ محسن صیدی؛ بهمن نقدی

4.

ارائه مدل پویای تصمیم گیری سرمایه گذار در شرایط زیان با استفاده از PLS

صفحه 59-77
محمداسماعیل فدائی نژاد؛ محمدرضا حمیدی زاده؛ راضیه سادات موسوی

5.

تاثیر فناوری اطلاعات در مدیریت کسب و کار با ارایه تدوین طرح کسب و کار (Business Plan)

صفحه 79-88
محمدرضا حسین زاده مقدم

6.

بررسی رابطه بین استقرار سیستم های مدیریت دانش و تعالی سازمانی مطالعه موردی: اداره کل تعاون استان تهران

صفحه 89-110
علیرضا امیرکبیری؛ حمید صادقی

7.

بررسی تأثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل)

صفحه 111-132
مصطفی قاضی زاده؛ ناصر یزدانی؛ مرضیه مصطفایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب