1.

رابطه مهارت‌ها و صلاحیت‌های به‌کارگیری فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان

صفحه 5-24
اکرم نادی فرد؛ بدری شاه طالبی

2.

مقایسه بارشناختی بیرونی طراحی آموزش با الگوی مریل در آموزش به شیوه چندرسانه‌ای و سنتی

صفحه 25-40
محمد زارع؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ محمد حسن امیرتیموری؛ راحله ساریخانی

3.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی آموزش مجازی دانشگاه اصفهان

صفحه 41-66
سهیلا محرابی؛ بی بی عشرت زمانی؛ سید باقر رشید

4.

عوامل مؤثر بر موفقیت پیاده‌سازی یادگیری از طریق موبایل با استفاده از نظریه کنش منطقی

صفحه 67-83
حسین مولائی‌علی‌آباد؛ شهرام مهرآور گیگلو؛ اباصلت خراسانی؛ کوروش فتحی‌واجارگاه

5.

ارزیابی کیفیت برنامه آموزش الکترونیکی دوره کارشناسی ارشد مهندسی فن‌آوری اطلاعات دانشگاه شیراز

صفحه 85-110
فهیمه کاکایی؛ رضوان حکیم زاده

6.

آسیب‌های روانی ـ اجتماعی ناشی از به‌کارگیری تلفن همراه و اینترنت در میان دانشجویان

صفحه 111-128
بتول فقیه آرام؛ زهرا ابراهیمی؛ محسن ضرغام

7.

مقایسه سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش‎آموزان کاربر اینترنت و غیرکاربر اینترنت

صفحه 131-145
مهرانگیز پیوسته گر؛ سوری محرم‌زاده

8.

ارایه مدلی به منظور ارتقاء سرمایه اجتماعی اعضای هیأت علمی با تأکید بر نظام آموزش از دور

صفحه 147-166
بهزاد رسولزاده؛ حسین نجفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب