1.

ارائه الگویی برای تصمیم‌گیری لجستیک در زمان بحران

صفحه 1-13
امیرحسین عبدالعلی‌پور

2.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل بروز تعارض و راهبردهای مدیریتی آن با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چند معیاره فازی در شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان

صفحه 14-38
مینا صحرائیان؛ رضا ا حمدی کهنعلی

3.

بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان وفادار به کمک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM (مطالعه موردی: موسسه مالی اعتباری کوثر)

صفحه 39-52
رسول سلماسی؛ جعفر صادق فیضی

4.

اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری ارس با به‌کارگیری تکنیک TOPSIS

صفحه 53-64
اکبر ولی‌زاده اوغانی؛ هاجر تقی زاده اصل

5.

بررسی نقش ویژگی های مرکزی و پیرامونی در سازگاری با بانکداری موبایل با متغیر تعدیل گر خودکارآمدی

صفحه 65-82
مریم عبدلی

6.

بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین سبز بر چابکی سازمانی (مطالعه موردی: ایران خودرو تبریز)

صفحه 83-97
معصومه صفدری؛ رضا رستم زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب