تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,005 |
تعداد مقالات | 83,621 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,332,301 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,378,460 |
1. | بررسی نظریه های تربیتی کودک از دید برتراند راسل در حکایتِ طایفة دزدان گلستان سعدی (بابِ سیرتِ پادشاهان: حکایتِ چهارم | |
صفحه 1-28 | ||
عباسعلی وفایی؛ مهرداد اکبری گندمانی؛ مهدی رضا کمالی بانیانی | ||
2. | بینامتنیت قرآن و حدیث در اشعار تعلیمی حافظ شیرازی بر اساس نظریه های ناقدان ادبی | |
صفحه 29-68 | ||
احمد خواجه ایم؛ سیدمحمد علوی مقدم؛ عباس محمدیان؛ مسلم رجبی | ||
3. | بررسی الگوی کنشگران حکایتهای باب نخست کلیله و دمنه | |
صفحه 69-100 | ||
محمدرضا حاجی آقابابایی | ||
4. | بازتاب متون تعلیمی ایرانی در ادبیات گرجی | |
صفحه 101-136 | ||
سیدمحسن حسینی | ||
5. | بررسی اخلاق مدیریتی در کلیله و دمنه | |
صفحه 137-160 | ||
فاطمه شیخ لووند؛ تهمینه مستعلی زاد | ||
6. | تعلیم تحذیری سعدی در بوستان با رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی نظریه فرکلاف | |
صفحه 161-190 | ||
مهدی نوروز؛ فرنگیس فرهود | ||
7. | اخلاق و مولّفه های سنّتی و معاصر آن در شعر نیما | |
صفحه 191-230 | ||
محمدحسین نیکداراصل؛ داوود رمضانی پارسا؛ علیرضا شانظری | ||