1.

بررسی نظریه های تربیتی کودک از دید برتراند راسل در حکایتِ طایفة دزدان گلستان سعدی (بابِ سیرتِ پادشاهان: حکایتِ چهارم

صفحه 1-28
عباسعلی وفایی؛ مهرداد اکبری گندمانی؛ مهدی رضا کمالی بانیانی

2.

بینامتنیت قرآن و حدیث در اشعار تعلیمی حافظ شیرازی بر اساس نظریه های ناقدان ادبی

صفحه 29-68
احمد خواجه ایم؛ سیدمحمد علوی مقدم؛ عباس محمدیان؛ مسلم رجبی

3.

بررسی الگوی کنشگران حکایت‎های باب نخست کلیله و دمنه

صفحه 69-100
محمدرضا حاجی آقابابایی

4.

بازتاب متون تعلیمی ایرانی در ادبیات گرجی

صفحه 101-136
سیدمحسن حسینی

5.

بررسی اخلاق مدیریتی در کلیله و دمنه

صفحه 137-160
فاطمه شیخ لووند؛ تهمینه مستعلی زاد

6.

تعلیم تحذیری سعدی در بوستان با رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی نظریه فرکلاف

صفحه 161-190
مهدی نوروز؛ فرنگیس فرهود

7.

اخلاق و مولّفه های سنّتی و معاصر آن در شعر نیما

صفحه 191-230
محمدحسین نیکداراصل؛ داوود رمضانی پارسا؛ علیرضا شانظری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب