1.

نقش تبلیغات رسانه‌ا‌ی در الگوی مصرف مراجعه‌کنندگان فروشگاه‌های شهروند در تهران

صفحه 1-35
محمد خانباشی؛ غلامرضا بستان منش

2.

تحلیل فرایند انعکاس اخبار مدیریت پسماند در روزنامه همشهری

صفحه 36-58
ماندانا صنیعی؛ علی جانمحمدی

3.

نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان

صفحه 59-81
محمد جواد محسن زاده

4.

آینده‌پژوهی روزنامه‌نگاری در ایران: از افول روزنامه‌نگاری سنتی تا ظهور روزنامه‌نگاری شبکه‌ای

صفحه 82-113
مرضیه حاجی پور ساردویی

5.

تحلیل مفاهیم کلیدی گفتار وزیرامورخارجه ایران در خصوص موضوع هسته ای

صفحه 114-130
تژا میرفخرایی؛ سارا شمس

6.

بررسی میزان رضایت مندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی بانک ملی ایران شعب تهران )

صفحه 131-155
سید محمد دادگران؛ مهدی علی شریفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب