| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,610,422 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,290,765 |
| 1. | تأثیر بهکارگیری حوزۀ معنایی و واژگانی در تصحیح متن تعلیمی | |
| صفحه 1-20 | ||
| عباسعلی وفایی؛ سید مهدی حسینی میر محمدی | ||
| 2. | کارکرد تکرار و تداعی در انتقادهای اجتماعی پنج شاعر برگزیدۀ سبک عراقی | |
| صفحه 21-50 | ||
| مریم ترکاشوند | ||
| 3. | مضامین و ساختارهای تعلیمی و اخلاقی در منشورهای دیوانی با تکیه بر عتبة الکتبة، التوسّل الی الترسّل، دستور دبیری و دستورالکاتب | |
| صفحه 51-78 | ||
| سید امیر جهادی حسینی | ||
| 4. | پند منظوم در ادب عالمانه | |
| صفحه 79-104 | ||
| اکرم رحمانی | ||
| 5. | پیرنگِ تعلیم (سنجش تطبیقی باب «شیر و گاو»، در سه تحریر از کلیله و دمنه با تکیه بر عنصر داستانی پیرنگ) | |
| صفحه 105-136 | ||
| سیدفرشید ساداتشریفی؛ نسرین حیایی طهرانی | ||
| 6. | بررسی تاریخمحور تحول موضوعات شعر تعلیمی قرن چهارم تا هشتم | |
| صفحه 137-170 | ||
| علیرضا شعبانلو؛ خدیجه مرادی | ||
| 7. | بنیان تعلیم شاهان در برسازی زندگی فردوسی | |
| صفحه 171-196 | ||
| رقیه صدرایی؛ مهری بهفر | ||