تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 9,997 |
تعداد مقالات | 83,560 |
تعداد مشاهده مقاله | 77,802,060 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 54,844,451 |
1. | تأثیر بهکارگیری حوزۀ معنایی و واژگانی در تصحیح متن تعلیمی | |
صفحه 1-20 | ||
عباسعلی وفایی؛ سید مهدی حسینی میر محمدی | ||
2. | کارکرد تکرار و تداعی در انتقادهای اجتماعی پنج شاعر برگزیدۀ سبک عراقی | |
صفحه 21-50 | ||
مریم ترکاشوند | ||
3. | مضامین و ساختارهای تعلیمی و اخلاقی در منشورهای دیوانی با تکیه بر عتبة الکتبة، التوسّل الی الترسّل، دستور دبیری و دستورالکاتب | |
صفحه 51-78 | ||
سید امیر جهادی حسینی | ||
4. | پند منظوم در ادب عالمانه | |
صفحه 79-104 | ||
اکرم رحمانی | ||
5. | پیرنگِ تعلیم (سنجش تطبیقی باب «شیر و گاو»، در سه تحریر از کلیله و دمنه با تکیه بر عنصر داستانی پیرنگ) | |
صفحه 105-136 | ||
سیدفرشید ساداتشریفی؛ نسرین حیایی طهرانی | ||
6. | بررسی تاریخمحور تحول موضوعات شعر تعلیمی قرن چهارم تا هشتم | |
صفحه 137-170 | ||
علیرضا شعبانلو؛ خدیجه مرادی | ||
7. | بنیان تعلیم شاهان در برسازی زندگی فردوسی | |
صفحه 171-196 | ||
رقیه صدرایی؛ مهری بهفر | ||