1.

تأثیر داستان‌گویی از طریق چندرسانه‌ای آموزشی بر پیشرفت تحصیلی و نگرش به درس علوم در دانش‌آموزان ابتدایی

صفحه 5-19
سمیه رزبان؛ محسن باقری؛ یحیی تلخابی

2.

رابطه بین یادگیری خودراهبر و خودکارآمدی دانشجویان با نقش میانجی سواد اطلاعاتی

صفحه 21-45
لیلا حسینی طبقدهی؛ محمد صالحی

3.

تأثیر نرم‌افزار محتواساز بر یادگیری و یادداری

صفحه 47-64
معصومه محمدیان؛ ابراهیم صالحی عمران؛ فرهاد حسنی

4.

بررسی تاثیر بازی‌های رایانه‌ای آموزشی بر یادگیری مهارت‌های پایه ریاضی در کودکان پیش از دبستان شهر کرمان

صفحه 65-89
زهره محمودی؛ علیرضا محمدی آریا؛ منصوره کریم زاده؛ پوریا رضا سلطانی

5.

تبیین نقش واسطه ای اخلاق حرفه ای در رابطه سیستم اطلاعات مدیریت و جانشین پروری در سازمانها

صفحه 91-114
عباس علی بذرافشان؛ نادر شهامت؛ مریم اکبرپور؛ سعیده علی محمدی

6.

امکان سنجی پذیرش آموزش از طریق تلفن همراه در آموزش عالی از نظر اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی

صفحه 115-140
معصومه جدی زاهد

7.

تأثیر کلاس معکوس بر مهارتهای فراشناختی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان هنرستان

صفحه 141-168
زهرا وحیدی؛ کامبیز پوشنه

8.

بررسی تأثیر سواد اطلاعاتی معلمان بر یادگیری مبتنی بر وب دانش آموزان ابتدایی شهرستان مراغه در سال ۱۳۹۶

صفحه 169-192
محمدعلی مجلل؛ سینا اسدزاده؛ اختر نوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب